Vltavotýnský střep 2010

13.03.2011 15:21

Soutěž: Vltavotýnský střep 2010

Datum konání: 22. května 2010

Místo konání: MěDDM Týn nad Vltavou

 

 

Soutěž jsem naplánovali na 22. května 2010 a udělali jsme dobře! Sluníčko svítilo po celou dobu konání a tak jsme se nekochali  jen překrásnými modely, ale také pestrobarevnou přírodou, která byla dobře vidět z oken soutěžní mísnosti.

Soutěž, jakou jsem jí zažil já se mi velmi líbila a jak jsem později zjistil, líbila se nejenom mně. Přicházely kladné ohlasy ze všech stran a tak celý Náš organizační tým vzplál štěstím z dobře odvedené práce. Avšak měla i své mouchy, které chceme v příštím ročníku odstranit.

Tvrdě odvedená a poctivá práce by však nikdy nebyla zúročena, kdyby jste Nás nepodpořili svou účastí a chutí soutěžit. Přecijen organizátor se může doslova "roztrhat" aby vše co nejlépe vyšlo, ale pohodu děláte vždy Vy(!) a Vám se to povedlo, za což Vám velmi děkujeme!

 

Nicméně nikdy by nic nevyšlo, kdyby nebylo sponzoru, kterým patří velký dík!

Fotogalerii ze soutěže naleznete ZDE.

Marek Příhoda; KPM Týn nad Vltavou

Zpět