S.M.W. Telford 2010

04.03.2011 12:21

Soutěž: S.M.W. Telford 3010

Datum konání: 11.11. - 16.11. 2010

Místo konání: Anglie

 

Na tuto báječnou soutěž jsem (bohužel) z našeho klubu vyrazil 11. listopadu 2010 sám. Velice jsem se těšil - "poznám mnohé tváře, něco se přiučím a přivezu si nějakou inspiraci" říkal jsem si.

To vše se mi do puntíku splnilo. Mluvit o cestě autobusem, nebo ubytování na hotelu je myslím celkem zbytečné a tak přijdu rovnou k soutěži. Abych pravdu řekl - byla to bomba!! Takto veliké prostory určené pro plastikové modely jsem v životě neviděl!!! Bylo zde k vidění také mnoho a mnoho metrů stolů zaplněnými jen modely. K tomu asi 2/3 prostor obrovské haly zaplnily jen prodejci a tak peněženka nezůstala dlouho plná.

Češi na této soutěži doslova zářili!! Snad každý kdo na tuto soutěž přijel dostal nějaké ocenění - i já byl mezi těmi šťastnějšími. S model P-47D Thunderbolt jsem získal krásné třetí místo v kategorii Junior - letadla 1:72. První byl (jak jinak) než Čech - můj kamarád - Honza Petr ...

Domů jsem se vrátil šťastný - plný zážitků a prožitých dobrodružství (hlavně tedy z dorozumívání, kde ruce ani nohy nezůstaly stát :) o kterých bych se radši ani nezmiňoval ....

Závěr je takový - Bude-li mi umožněno, příští ročník této světové soutěže bych velice rád opět navštívil - a to doufám nejen já. Já jsem toho moc nenafotil (nebyl povolen stativ a z ruky by snímky dopadly katastrofálně), ale velice pěkný fotoreport má Aleš Chmelař na svém webu ZDE.

 

Marek Příhoda; KPM Týn nad Vltavou

Zpět